تشکیل کلاس ها از ۱۶ فروردین ۱۳۹۹

با سلام و آرزوی سلامتی برای دانشجویان عزیز

طبق صلاح دید معاونت محترم آموزشی دانشگاه اصفهان، تصمیم بر این گرفته شده است که به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا از ۱۶ فروردین ماه ۹۹ برای هر درس، یک جلسه یک ساعتی در هفته به برگزاری یک کلاس آنلاین در سامانه LMS اختصاص داده شود. زمان ارائه این جلسه یک ساعتی اختیاری نبوده و طبق زمانبندی اعلام شده توسط معاونت مذکور خواهد بود.

زمان بندی تعیین شده برای دروس بنده برای این منظور به صورت زیر است:

⬅️مباحث جاری در حسابداری:
شنبه ها – ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۴:۳۰

⬅️حسابداری صنعتی ۳:
شنبه ها – ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۵:۳۰

⬅️بهایابی ۲ – شعبه ۲:
سه شنبه ها – ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۵:۳۰

⬅️بهایابی ۲ شعبه ۱:
چهارشنبه ها – ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۳:۰۰

⬅️حسابداری صنعتی ۱ – گروه مدیریت:
چهارشنبه ها – ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۵:۳۰

در این خصوص به نکات زیر توجه شود:

⚠️ حضور در کلیه کلاس‌های آنلاین برای استاد و دانشجو الزامی است. گزارش حضور افراد به صورت خودکار توسط سامانه LMS تهیه و برای دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه ارسال شده و هر گونه مسئولیت عدم حضور شخص بر عهده خود شخص خواهد بود.

⚠️ بنده «تدریس» این دروس را همچون چهار هفته گذشته از طریق بارگزاری فیلم‌های آموزشی در سامانه LMS به پیش خواهم برد. کلاس‌های آنلاین یک ساعتی به مطرح شدن سوالات شما و «رفع اشکال» اختصاص خواهد داشت. بنابراین تسلط بر مطالبی که در فیلم‌های آموزشی قبلی ارائه شده است ضروی است.

⚠️ کلاس‌های آنلاین هفته اول (از ۱۶ تا ۲۰ فروردین ماه ۹۹) به مرور و رفع اشکال مطالبی که طی یک ماه گذشته در سامانه LMS بارگزاری شده اختصاص خواهد داشت.

⚠️ در ادامه لینک یک فایل آموزشی برای راهنمای استفاده از کلاس‌های آنلاین ارائه می‌شود. لطفاً پیش از حضور در کلاس، محتوای این فایل راهنما را مطالعه فرمایید.

لینک دانلود فایل آموزشی

موفق باشید
رهروی دستجردی
۱۵ فروردین